Αυτό προκύπτει από την ετήσια ηλεκτρονική έρευνα e-metrics για το Ιντερνετ, η οποία φιλοξενήθηκε σε 97 διαδικτυακούς τόπους και πραγματοποιήθηκε από την AGB Nielsen Media research και την Phaistos Networks υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, από το 79,3% των ερωτηθέντων που έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές, το 62,8% δήλωσε ότι επιλέγει κυρίως ελληνικά sites και το 37,2% sites του εξωτερικού ενώ το 95% θεωρεί πολύ πιθανό να κάνει ξανά on-line αγορές εντός του επόμενου εξαμήνου. Μεταξύ των ειδών που αγοράζουν συχνότερα, οι χρήστες του διαδικτύου, συγκαταλέγονται τα προϊόντα hardware και software, οι υπηρεσίες πρόσβασης του διαδικτύου, τα βιβλία και τα περιοδικά, οι υπηρεσίες τουρισμού, οι ηλεκτρονικές συσκευές και τα κινητά τηλέφωνα.
Επίσης το 46% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πραγματοποιεί τραπεζικές συναλλαγές μέσω Ιντερνετ ενώ περισσότεροι από τους μισούς (52,5%) επικοινωνούν με δημόσιες υπηρεσίες και κρατικούς οργανισμούς μέσω του διαδικτύου.
Ως προς τις διαφημίσεις, ένας στους τρεις (ποσοστό 30,3%) θεωρεί ότι δίνουν την ευκαιρία στο χρήστη να έρθει σε επαφή με προϊόντα και υπηρεσίες που δε γνωρίζει.
Όσο για τους συνήθεις λόγους ?«σερφαρίσματος», ως σημαντικότερος αναδεικνύεται από την έρευνα, η αναζήτηση πληροφοριών (91,4%), η ενημέρωση για την επικαιρότητα (79,1%) και η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή «δωματίων συζήτησης» (chat rooms) σε ποσοστό 67,2% καθώς και η αναζήτηση πληροφοριών για θέματα εργασίας (61,4%).
Πληροφορίες αντλήθηκαν και απο την 'Ημερησία'
freegr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου