Adium, Mac App

Adium, Mac App

Περνάω άπειρες ώρες στο Internet. MSN, Google Talk & Facebook chat, αν όχι όλα μαζί, έστω και το ένα από αυτά είναι πάντα ανοιχτό. Το κακό ήταν ότι για το MSN ήθελα ξεχωριστή εφαρμογή ενώ για το Google Talk και το facebook chat έπρεπε να έχω ανοιχτά 2 tabs στον Safari.

Μέχρι που ανακάλυψα το Adium. Ίσως το καλύτερο all-in-one IM application εκεί έξω. Υποστηρίζει όλα τα γνωστά πρωτόκολλα αλλά και αυτά που δεν τα χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας. Απλά θα αναφέρω μερικά για να καταλάβετε για τι ποικιλία μιλάμε: AOL, Jabber, Yahoo!, ICQ, Bonjour, MobileMe, SIP, LiveJournal, Gadu-Gadu καθώς και αρκετά ακόμα.

Αυτό που με έχει βολέψει πάρα πολύ και μου έχει κερδίσει πολύ χώρο από την οθόνη είναι οι tabbed conversations που μπορώ με ένα μόνο παράθυρο να τις παρακολουθώ όλες και να βλέπω που υπάρχει κάποιο update, κάτι που στο MSN client της Microsoft ήταν πρακτικά αδύνατο. Φυσικά, σε ένα μόνο παράθυρο παρακολουθώ όλα τα accounts μου ενώ υπάρχει η δυνατότητα να είμαι online μόνο σε κάποιο από όλα τα accounts που έχω συνδέσει στο Adium έχοντας διαφορετικό status στο καθένα.

Όπως όλa τα mac applications που σέβονται τον εαυτό τους, συνεργάζεται άψογα με το Growl για να μπορείς να ελέγχεις τι γίνεται στο IM κόσμο χωρίς να ανοιγοκλείνεις παράθυρα και να μεταφέρεσαι από το ένα desktop στο άλλο.

Για τους λάτρεις του customization υπάρχουν αρκετά προεγκατεστημένα themes ενώ στο web υπάρχουν ακόμα περισσότερα για κατέβασμα έτσι ώστε να έρθει το Adium εκεί που ακριβώς θέλετε. Έτοιμα πακέτα με emoticons είναι διαθέσιμα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να βάζει κάποιος τα δικά του emoticons, ή τουλάχιστον δε το έχω ανακαλύψει ακόμα.

Το μόνο feature που θα ήθελα, πέρα από τα custom emoticons, θα ήταν να μπορώ να διαχωρίζω τις contact lists μου κάπως πιο αποτελεσματικά αλλά δεν είναι κάποιο πραγματικά ουσιαστικό πρόβλημα αφού και τώρα τα groups του msn μεταφέρονται αυτούσια ενώ η ταξινόμηση γίνεται ανά εφαρμογή.

Φυσικά, κανένα application δεν είναι τέλειο, αλλά το Adium είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο κόσμο του Instant Messaging για OS X. Και είναι και δωρεάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου