Ασχολούμαι με πάρα πολλά πράγματα σε σημείο πολλές φορές να ξεχνάω τι έχω να κάνω. Η μόνη λύση γι αυτό το πρόβλημα είναι να χρησιμοποιήσω κάποιο από τα πολλά προγράμματα εκεί έξω που με βοηθάνε να οργανώνω τις ασχολίες μου, γνωστά και ως GTD Apps (από το “Get Things Done”). Η αλήθεια είναι πως μου έχουν φανεί ιδιαίτερα χρήσιμα. Έχοντας δοκιμάσει αρκετά από τα προγράμματα εκεί έξω, κατέληξα στο The Hit List.
Αυτό που με τράβηξε στο Hit List ήταν η δυνατότητα να μπορώ να διαχειρίζομαι ξεχωριστά projects χωρίς να χάνομαι. Κάθε project - φάκελος έχει μέσα τα δικά του tasks, έτσι, μπορώ να ελέγχω την πρόοδο από κάθε τι που κάνω. Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα έχει την δυνατότητα να χρονομετρεί τον χρόνο που μου πήρε η ολοκλήρωση κάθε task. Συνδυάζοντας τα παραπάνω, μπορώ να υπολογίζω καλύτερα πόσο χρόνο χρειάζομαι για να κάνω κάτι και να ολοκληρώσω κάποιο project.
Όπως κάθε GTD App που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το Hit List έχει την δυνατότητα να τοποθετούνται tags στα διάφορα tasks με αποτέλεσμα να μπορώ να κάνω μία γρήγορη αναζήτηση και να βλέπω όλες τις εργασίες μου για το πανεπιστήμιο στο τρέχον εξάμηνο για παράδειγμα.
Ακόμα, κάθε task δεν είναι μόνο ο τίτλος του αλλά μπορώ να προσθέσω όσες πληροφορίες και σημείωσεις θέλω. Φυσικά, deadlines είναι πολύ εύκολο να οριστούν καθώς και ο χρόνος που υπολογίζω να μου χρειαστεί μέχρι να ολοκληρώσω κάθε task. Ένα ακόμα χρήσιμο feature είναι το ότι μπορώ να ορίζω την σημαντικότητα κάθε task, έτσι το μάτι πέφτει σε αυτά που πρέπει να γίνουν άμεσα.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι βρίσκεται ακόμα σε beta στάδιο αλλά η αλήθεια είναι πως στους περίπου 2 μήνες που το χρησιμοποιώ δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Το θετικό είναι ότι αυτή τη στιγμή μπορείτε να κατεβάσετε το Hit List τελείως δωρεάν. Αν σας αρέσει πάρα πολύ, μπορείτε να το προπαραγγείλετε πληρώνοντας 49.95$. Τώρα, αν κάποιος θέλει να βλέπει τα uncompleted tasks του on the go, μπορεί απλά να περιμένει την iPhone εφαρμογή που, σύμφωνα με τους developers, είναι υπό κατασκευή..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου